Kevät örkkiset on heränneet,aamuyöstä heräsin siihen kun muurahainen käveli mun käsivartta pitkin..ei tuntunut kivalta,kun luulin sitä ensin hämähäkiksi.iiiikks!



Aamun latisti laskupino joka tulvahti tuolta keittiön kaapista silmien eteen =(..kurjuuden kurjuus!!
Päivä meni jotenki pompotellen eteen päin,neljä poikaa täs pyöri päivän,että tohinaa kyl piisas.
Illal oli maastot,Niila eka ja Jooa toka..että ens viikolla on sitten luvassa mitali saalista meille!
Kausi alkaa lupaavasti =)
Kisakalenteri tuossa just tutkittiin päiväl,et osaa vähän noita reisuja sit taas sijotella vapailla viikoille.Kunniakierros paperit tuli kans,mut ne taidetaan jättää väliin!Lauantain Niila pääsee sit piikkari ostoksille..oottelee jo innoissaan!
Minäpä kävin päivällä heittämässä rundin uudella vanhalla pyörällä,keikkasin mummulle luona kun tiesin niiden olevan asioilla täällä päin!Pikkasen täytyy satulaa nostaa ja ohajaustankoo samaten..tai sit hommata uus satula vallan,kun tuntu aikas kovalta!
Mutta LUJAA sillä pääsee!!! Mun Punanen superi!!


                                     75372.jpg

Mummun kätköistä löyty mun ja pikkusiskon vanhat Röllikasetit ja poijat nyt niitä iltasatuinaan tuol kuuntelevat innoissaan =D!

Niila tuossa sanoi että oottaa kovin lomaa,että pääsee rakentamaan isomummulaan tiipiitä ja muita maja systeemeitään!
Mun kesäinto katos taas johkin..tai kai siihen kun kattelin kesärytkyjäni ja tuntuvat pieniltä!Kaappi jotenki kutistanut ne =(
Millä saisin itelleni paremman itsekurin??
Aamulla taas löysin itseni namipussilta tuon laskujen laskemisen jälkeen..yöks mua!