...TUULEE KUN MINÄ OLEN TUULI  JA SINÄ OLET HÖYHEN MUN VIETÄVÄNÄ TUULEE KUN KAUPUNGISSA TUULEE SÄ KORKELLE NOUSET TAAS...




Perjantain ja lauantain olin kokoomassa itseäni ja miettimässä asioita paikassa missä sielu lepää ja rauhantunne valtaa koko kehon!Sain nukuttua yönikin melko hyvin!Kaiken sen jälkeen olo oli levollinen ja hyvä,kunnes illalla kotiuduin ja iski julma ahdistus ja paha-olo!Sanoin sen jopa ääneen eilen eräälle ihmiselle,joka olisi halunnut luokseen yöksi,mutta sisimmässä tuntui siltä että on parempi olla ja valvoa omassa sängyssä ja aamulla nousta silloin kun parhaalta tuntut!Enkä usko että olisin pystynyt oloani hänelle sen enempää edes purkamaan!
Yhdistän tän ahdistuksen jollakin tavalla nyt tähän asuntoon ja ympäristöön,koska pitkän aika olen tuntenut turvattomuuttaa,pelkoa,inhoa tätä paikkaa kohtaa!Sisäinen minuus ajaa tällä tavalla meitä pois täältä,matkalle sitä omaa kotia kohti!LUULEN....

Viime yönä näin unen,joka taisi paljastaa itselleni jotakin minusta,jotakin jota olen jo aavistellut  mutta tunkenut sen piiloon!Aamulla asia kuitenkin tuntui olevan osa minua..sulattelen sitä itekseni vielä...

                    ELÄMÄN SALAISUUS EI PIILE SIINÄ,MITÄ SINULLE TAPAHTUU
                    VAAN SIINÄ,MITÄ TEET SILLÄ MITÄ SINULLE TAPAHTUU
                            



                                           62049.jpg