Täältä
Löysin tälläsen aikani kuluksi MITÄ VIIMEKSI

1.Mitä teit viimeksi:Laitoin pojille kalkkunanakki pyttäriä,mikä ei sitten taas kelvannut meidän Nirsolle Jooalle =(

2.Mille nauroit viimeksi:Maken kommentille millä olisin saanut karkotettua erään ihmisen pois kylästä

3.Missä olit viimeksi:Tänään en missään..eilen kävin kaupassa hakemassa namipäivänamut

4.Ketä halasit viimeksi:Lapsukaisiani ja jos jotain muuta niin Makea

5.Ketä tervehdit viimeksi:Kaupan setää

6.Ketä kättelit viimeksi:huih..en edes muista

7.Kelle soitit viimeksi:Minnalle

8.Kuka soitti sinulle viimeksi:Jtyttö

9.Kelle tekstasit viimeksi:Makelle

10.Keltä sait viestin viimeksi:Isukilta kaukaa kaukaa Venäjänmaalta

11.Mitä ostit viimeksi:Namia,jugua ja ketsuppia

12.Mitä lainasit viimeksi:Indican cd:n Jtytöltä

13.Mitä sanoit viimeksi:Vastasin Jooa kysymykseen,"se voi olla tyttö tai poika"

14.Mitä kuuntelit viimeksi:Lauri Tähkä ja Elonkorjuuta...SuomiPop päällä

15.Mitä lauloit viimeksi:Noiden bisiiä...vaikka ei ookkaan komian pojan henki =)

16.Mitä joit viimeksi:Vadelma-sitruuna mehua

17.Mitä söit viimeksi:Hapankorppua,paprikajuustoa ja ananaspurkin

18.Milloin teit kotitöitä viimeksi:Eilen siivosin kunnolla ja tänään laitellut ruokaa jo neljästi

19.Milloin teit jotain ikimuistoista:en mä tiiä...ehkä joku syvällinen keskustelu tais olla ikimuistoista..en mä tiä

20.Milloin nautit alkoholia viimeksi:Jopa 2 sidua join noin 2 kuukautta sit..minä kun en moisia aineita yleensä käytä

21.Milloin poltit viimeksi:Ähäkutti,hyvä minä...en oo ikinä polttanut!!!!Tuosta oon ylpeä =)

22.Milloin tanssit viimeksi:muutama päivä sit Jooan kans

23Milloin teit jotain pahaa viimkesi:Tänään ajattelin rumasti eräästä ihmisestä =/..hyi minua

24.Mitä luit viimeksi:Isukin lähettämän viestin

25.Mitä paitaa käytit viimeksi:Vaaleansinistä neulepaitaa

26.Kenen tutun näit viimeksi:JTytön

27.Minkä elokuvan näit viimeksi:Tais olla toissaviikolla joku ykkösen leffa...en mä muista,,katon niin vähä telkkua

28.Mitä tärkeää teit viimeksi:Kuuntelin ja yritin auttaa ystävääni ahdistuksen keskellä

29.Mitä urheilua katsoit viimeksi:Onko skeittaus urheilua,no sitä kuitenki

30.Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi:Laskuja ainakin maksoin ja ostin ruokaa..