• Nimesi (2 nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
  • Asuin paikka (kaupunki missä viimeksi kävit junalla)
  • Ikäsi (lisää ikääsi haljenneiden sormenkynsiesi määrä)
  • Ammattisi(nainen äidin ammatti/mies isän ammatti)
  • Harrastuksesi (3 harrastusta jota et voi sietää)
  • Lapsiesi lukumäärä(kuinka monta hiusta sinulta irtoaa kun kiskaiset)
  • Hiustesiväri (päällä olevan paitasi väri)
  • Silmienväri(päällä olevien housujen väri)
  • Musiikki makusi(genre jota et siedä)
  • Lempiartistisi/bändi(se ketä viimeksi kuulit radiosta)
  • Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (kirjoita googleen toinen nimesi+adjektiivi sana)

  Minä olen Arja Santanen ja asustelen Kokkolassa ja ikää on kertynyt jo 29 vuotta (jee ei yhtään haljennutta kynttä =D ).Ammatiltani olen perhepäivähoitaja!Harrastuksenani on viulun soitto,golf ja suunnistaminen.Minulla on yksi lapsi.Hiusteni väri on valkoinen ja simmut on ruskeat.Lempparimusaani on jazz,se rulaa!!Lemppari artistini on kyllä tälle hetkellä ehottomasti Lordi,totta kai ja rock halleluuja /o\.Mua parhaiten kuvaava adjektiivi on arka!ET SELLANEN MINÄ =D