Nyt on sitten kukatkin saaneet kevät huollon,kyllä ne olikin jo päässeet kamalaan kuntoon =(..ei pitäs laiskaks tulla!Mutta eiköhän ne taas kiitollisina jaksa viihdyttää mua jonkin aika!

Mitäs muuta...Ai nii..voi seksyys..näin ihanan miehen..kerta kaikkiaan meni jalat alta!Eikä sitä tapahdu usein,PALOMIES!!Huvitti kotona.,ostin kindermunat ja mun munasta tuli sellanen pikkupalomieshahmo..repesin nauraan!Kohtalo ihan varmasti pelissä =D

Päivä on mennyt torkkuessa taas vaihteeks,kolmentunnin pätkän sain nukuttuu yöl ja sit vartin pätkiä =/.Jooakin hyppi yöllä ees taas ja lopulta tuli sit mun kainaloon ja molemmat nukahdettiin vajaaks kaheks tunniks!

Tänään tuli tilaamani kirjat;Toipumisen taito Caroline Myss,Mitä on ihminen Reijo Wilenius,Itsensä parantava ihminen Susanna Ehdin!Nyt alkaa lukumaratooni!!Taidan alottaa tosta Myssin kirjasta!
Oon kyllä tuhlannut liikaa ,aijai!!Pojillekkin tilasin lehet,kun olis kiva et alkaisivat kans lukeemaan ja ohan se kiva kun odottavat et postisetä tuo sen oman lehden!
Kohta en saa itelleni sitä läväriä,kun on budjetit nollissa!Voi minua!!

Peiton alle et jaksaa taas....HYVÄÄ YÖTÄ!