71926.jpg
Ihanata ihanata, aurinko ja lämpöä!Tennarit kaivoin naftaliinista ...kesä tulee!!Elämä tuntuu palavaan taas oikealla polulleen ja ollaan onnellisia..tennarit jalassa elämäki tuntuu taas vapaalta ja täydelliseltä =)
Nautiskellen eletään ja pidetään arki kasassa.Mietin tänään,että arki ja säännöllisyys on mulle tosi tärkeitä asioita,se jotenkin pitää ajatukset selkeinä!Toistuvaa rutiinia,mutta mulle turvallista!

Se alkaa olemaan taas sitä aikaa,että meidän illat alkaa kulua urehilukentällä,tänään oli kevään viimeset sisätreenit!Eilen oli ekat maastot,ja molemmat juoksi sarjansa ykkössijat...sitä se taas lähtee.Huomenna pidetään isukin kanssa palaveria ja aion ottaa puheeks tuon  europuolenkin..uudet piikkarit,kausimaksut ym varusteet..käy pikkasen oman kukkaron päälle!

Palaveri nyt lähinnä koskee poikien koulun käyntiä ja sitä kuinka jatkossa tapaamiset menevät..muutto kun nyt sit viel on epävarmaa!

Jepulis jee..mä saan pyörän!Olisin halunnut sellasen vanhan kunnon pyörän minkä olisin tuunannut..mutta mummu oli nyt joltakin mökkiläisiltä ostanut melki uuden figuran mulle enkä mä nyt sit kehannut sanoo et ei tollasta..joten JEE JEE mä omistan pyörän!Täältä tullaan ..silmissä kiiltä asfaltti ja sauhu nousee ...

Mutta on KURJUUTTAKIN...allegiat alkos!!Jouduin itekkin nappaan jo tabun ja kyllä meinas nukkumatti taas kesken päivän kaapata mukaansa..ne väsyttää ihan sikana.

Mut nyt pakko tsiigata homppelipojat loppuun..ne on nii ihkui!!